Betingelser

Generelt
Kjøp av varer fra Skinn.no er regulert av standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over Internett. Forbrukerkjøp over Internett reguleres av avtaleloven, forbrukerkjøpsloven, angrerettsloven og e-handelsloven.

Betaling
Betaling gjennomføres via Klarna betalingsløsning. Her kan man betale via kredittkort (Mastercard eller Visa), ved faktura eller ved nedbetalingsplan gjennom Klarna. Handel til land i Norden utenfor Norge gjennomføres med kredittkort. Kjøper må være over 18 år.

Levering
Skinn.no leverer til Norge, Sverige, Danmark, Finland og Island. Normal leveringstid i Norge er fra 2-5 virkedager etter bestilling, forutsatt at varene er på lager. Ytterligere noen dager må beregnes til Norden utover Norge. Det er fri frakt i Norge. I Norden ellers og til Svalbard er det en fast takst. Det informeres pr e-post når varene er sendt. Det er også mulig å hente varene ved vårt lager i Skien. Ta kontakt for å avtale hentetidspunkt.

Angrerett og reklamasjon
Kjøperen kan angre kjøpet av varen etter angrerettslovens bestemmelser. Kjøperen må gi melding om bruk av angreretten senest innen 14 dager etter at varen er mottatt. Varen må kunne leveres tilbake i samme stand som den var da kjøperen mottok den, og skal sendes tilbake i originalemballasjen hvis dette er mulig. Kjøper må betale kostnadene for returforsendelsen

Når kjøperen mottar varen, skal han eller hun i rimelig utstrekning undersøke at den er i samsvar med bestillingen, om den har blitt skadet under transporten eller om den har mangler.

Personopplysninger
Alle kundeopplysninger håndteres med stor diskresjon og kommer under ingen vilkår til å spres videre til utenforstående. Informasjon om kredittkort blir ikke lagret i nettbutikken.


Hvis du har spørsmål må du gjerne ringe oss på 90 60 02 80 eller sende oss en e-post gjennom kontaktskjemaet.


Vennlig hilsen

Skinn.no